0 0
تهران
info@novinboxs.ir
لوگو نوین باکسز

چگونه بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

چگونه بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی افراد دارند. هرکسی به یک نوعی با شبکه‌های اجتماعی سروکار دارد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که قابلیت‌های متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبه‌ی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، می‌توانید از جنبه‌ی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند. در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راه‌اندازی پیج کاری خود را داشته باشید یا در حال حاضر پیج کاری خود را دارید، می‌تواند موثر واقع شود. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اینکه چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم، صحبت کنیم.

چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد:

افزایش بازدید اینستاگرام 200x500 - چگونه بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟1. از داده‌های اینستاگرام برای بازدید پیج اینستاگرام بالا استفاده کنید

بعد از اینکه پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید. در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد می‌دهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید. Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان می‌دهد. Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان می‌دهد. اما با ذکر یک مثال بهتر متوجه این معیارها خواهید شد: فرض کنید که کاربری پست شما را می‌بیند، با بازدید این کاربر از پست شما، یک عدد به تعداد reach پست شما افزوده می‌شود. اگر همان کاربر برای دفعات بعدی به سراغ پست شما بیاید، به ازای هر بازدید یک عدد به تعداد impression شما افزوده خواهد شد. از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید.
محصولات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *